Skip to main content Skip to footer

Gunilla Marianne Bjerregaard Odsbøl

Uddannelsesmæssig baggrund og musisk virke

Jeg er uddannet cellist fra solistklassen på Syddansk musikkonservatorium, og forinden diplomeksamen fra Det Kongelige danske Musikkonservsatorium. Derudover har jeg en hørelærepædagogisk efteruddannelse fra Syddansk Musikkonservatorium,  ”Music mind Games” unit 1 og 2, ” How to be a better Teacher” fra Gradsprøvesystemet ( ABRSM) i England.

Jeg er igang med Suzuki metodens uddannelse på cello-  med niveau 2 og 3 og bliver færdig  sommer 2025.

Udover cellospillet har jeg trådt mine barnesko i DR Pigekoret og sideløbende danset siden jeg var 3 år- det første bl.a. til mesterskaber i ind-og udland og en titel som europamester i Irsk dans som 23-årig.

Derfor underviser jeg

Jeg spillede  (LMS) skolekoncerter i 2012 første gang og her gik det op for mig at det vigtigste for mig var at give musikglæden videre, at arbejde med børn og se dem tage musikken til sig som en del af deres identitet.

Jeg elsker min hverdag og kan ikke forestille mig at lave andet. Jeg spiller stadig klassiske koncerter og optræder med irsk dans i bandet ”Tradish”, men den daglige undervisning af børn som jeg får lov at følge og glæde med musikken er det som er kernen i min arbejdsglæde.

Jeg startede med Suzuki-metoden for at kunne undervise de små børn også, og det er en stor fornøjelse at følge dem og deres familier i deres musikalske rejse.

Underviser i:

• Cello